Skip to the content

4.700.000 λόγοι για να βάλεις την επιχείρηση σου στο Facebook

4.700.000 λόγοι για να βάλεις την επιχείρηση σου στο Facebook

Στα 4,7 εκατομμύρια ανέρχονται οι χρήστες του Facebook στην Ελλάδα εκ των οποίων τα 3,9 εκατομμύρια το χρησιμοποιούν καθημερινά.

Η δημιουργία κατα συνέπεια μίας σωστής επαγγελματικής σελίδας κρίνεται σχεδόν αναγκαία και σίγουρα μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να αυξήσει τους πελάτες της. Από την άλλη όμως,μια κακή διαχείριση της σελίδας μπορείνα φέρει αντίθετα αποτελέσματα και να βλάψει την εικόνα της επιχείρησης.

Διάβασε παρακάτω τι πρέπει να κάνεις για τη σελίδα της δικής σου επιχείρησης προκειμένου να βελτιστοποιήσεις την ένταξη της στο Facebook: 

1. Μάθε αρχικά ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των προσωπικών και των εταιρικών σελίδων στο Facebook
Η προσωπική σελίδα στο Facebook ή αλλιώς Facebook Profile, δεν προορίζεται για εμπορική χρήση και αφορά μεμονωμένα άτομα τα οποία θέλουν να επικοινωνούν με γνωστούς και φίλους. Το Facebook έχει ειδικές σελίδες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις και που έχουν μια σειρά από δυνατότητες προώθησης και προβολής όπως (ενδεικτικά):

  • Διαφημιστικές καμπάνιες με δυνατότητα στόχευσης κοινού
  • Ειδικές εφαρμογές (apps)
  • Διαγωνισμούς και κληρώσεις
  • Στατιστικά επισκεψιμότητας και διαδραστικότητας
  • Σύνδεση με το website

Υπάρχουν ακόμα 10δες άλλες δυνατότητες που δίνουν οι εταιρικές σελίδες του Facebook για την αποτελεσματική προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων.

2. Χρησιμοποίησε προσαρμοσμένο περιεχόμενο για κινητές συσκευές στις διαφημιστικές σου καμπάνιες στο Facebook
Σε αντίθεση με τον υπολογιστή, στο κινητό τηλέφωνο το Facebook εμφανίζει μόνο την ροή των νέων posts (timeline), καθώς η οθόνη είναι πολύ μικρότερη, η ροή πολύ πιο γρήγορη και το περιεχόμενο πρέπει να τραβάει τον χρήστη άμεσα! Έτσι θα πρέπει το περιεχόμενο (posts) να είναι οπτικά άψογο, να είναι απλό και κατανοητό και κατευθείαν στο θέμα χωρίς πολλά λόγια. Το περιεχόμενο επίσης πρέπει να είναι μοναδικό, και σε συνδυασμό με φωτογραφία να διαφοροποιεί τη δημοσίευση από άλλες δημοσιεύσεις. Η δύναμη της εικόνας είναι αυτή που θα κάνει τον χρήστη να επιλέξει την δημοσίευσή μας για να μάθει περισσότερες πληροφορίες.

3. Ρίξε το κόστος της διαφήμισης σου στοχεύοντας το κοινό της διαφημιστικής σου καμπάνιας
Το Facebook έχει σχεδιάσει έναν ειδικό δείκτη ποιότητας για τις διαφημίσεις και επιβραβεύει αυτές που έχουν υψηλό δείκτη ποιότητας με αποτέλεσμα να έχουν χαμηλότερο κόστος. Ένας από τους βασικότερους παράγοντες για την βελτίωση του δείκτη ποιότητας είναι η επιλογή στοχευμένου κοινού για την προβολή της διαφήμισης. Ενώ πολλοί νομίζουν ότι όσο μεγαλύτερο το κοινό, τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες επιτυχίας της διαφήμισης, αυτό δεν ισχύει. Ένα καλό κοινό θα πρέπει να είναι άτομα, με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με τα προβαλλόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες και σε γεωγραφικές περιοχές που μπορεί να εξυπηρετήσει η επιχείρηση. Με μια καλή στόχευση, το επιλεγμένο κοινό θα δει αρκετές φορές την διαφήμιση ώστε να αποτυπωθεί στους χρήστες οι οποίοι με την σειρά τους θα επιλέξουν να μάθουν περισσότερα για το διαφημιζόμενο προϊόν ή/και υπηρεσία.

4. Δημοσίευσε περιεχόμενο αρκετά συχνά ώστε το Facebook να προωθεί σε μεγαλύτερο κοινό τις δημοσιεύσεις σου
Το σημείο μεταξύ ενημέρωσης και ενόχλησης είναι πολύ λεπτό, και μπορεί να κάνει την διαφορά μεταξύ μιας επιτυχημένης Facebook σελίδας και μιας σελίδας όπου οι χρήστες αποχωρούν. Σύμφωνα με εκτεταμένες μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί ένα πλήθος 2-3 δημοσιεύσεων (posts) την εβδομάδα είναι μια καλή συχνότητα, ειδικά για σελίδες που έχουν αρκετούς fans. Αυτό όμως που θα επηρεάσει σημαντικά το αποτέλεσμα των δημοσιεύσεων είναι το πόσο «φρέσκο» είναι το εριεχόμενο και το πόσο ενδιαφέρον είναι για τους fans της σελίδας. Αν δεν υπάρχει φρέσκο πρωτότυπο περιεχόμενο, τότε η επανάληψη λειτουργεί αντίστροφα και αποστρέφει τους χρήστες από την σελίδα.

5. Χρησιμοποίησε πολλές και πρωτότυπες φωτογραφίες στις δημοσιεύσεις στην Facebook σελίδα της επιχείρησης σου
Σύμφωνα με όλες τις μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί για τις δημοσιεύσεις στο Facebook, το 75% των δημοσιεύσεων αφορούν φωτογραφίες. Επίσης οι φωτογραφίες είναι αυτές που στο μεγαλύτερο ποσοστό οδηγούν τους χρήστες στην επιλογή μιας δημοσίευσης. Αν λοιπόν θέλουμε να τραβήξουμε το ενδιαφέρον των χρηστών μας, η χρήση πρωτότυπων, εντυπωσιακών και σχετικών με την σελίδα φωτογραφιών είναι ο καλύτερος τρόπος. Προσοχή όμως στην προέλευση των φωτογραφιών γιατί η πιθανή ανεξέλεγκτη χρήση φωτογραφιών από το internet μπορεί να σας φέρει αντιμέτωπους με θέματα που αφορούν πνευματικά δικαιώματα.

6. Προσθέσε video στις δημοσιεύσεις σου ώστε να έχουν υψηλότερη προτεραιότητα στο timeline αυτών που έχουν κάνει like στην σελίδας σου
Η χρήση video είναι ολοένα και πιο φανερή στις σελίδες του Facebook. Ειδικά με την δυνατότητα auto play που έχει εφαρμόσει το Facebook, η χρήση του video μπορεί να επιφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα προσέλκυσης κοινού. Η χρήση πρωτότυπου video στις δημοσιεύσεις επηρεάζει θετικά την πιθανότητα εμφάνισης μιας δημοσίευσης στην ροή δημοσιεύσεων του Facebook. Εφόσον είναι και σχετικό με το κοινό της σελίδας, τότε έχουμε ένα μοναδικό αποτέλεσμα οργανικής εμφάνισης της δημοσίευσης στο κοινό της σελίδας.

7. Αξιοποίησε διαγωνισμούς για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου
Ένας αποτελεσματικός και οικονομικός τρόπος προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω μιας εταιρικής Facebook σελίδας είναι η διενέργεια διαγωνισμών. Το κοινό θέλει να πάρει μέρος σε διαγωνισμούς και είναι διατεθειμένο να μάθει για την φίρμα ή το προϊόν αν έχει την δυνατότητα να κερδίσει. Προσοχή! Η διενέργεια διαγωνισμού έχει κανόνες που πρέπει να τηρηθούν για αποφυγή νομικών προβλημάτων. Υπάρχουν αρκετές διαθέσιμες εφαρμογές που θα σας βοηθήσουν όχι μόνο να τρέξετε επιτυχημένους διαγωνισμούς, αλλά και να συγκεντρώσετε πολύτιμα στοιχεία από τους συμμετέχοντες για μελλοντική χρήση.

8. Ενεργοποίησε το Facebook pixel ώστε να χρησιμοποιείς επαναληπτικό marketing (remarketing) στις Facebook διαφημιστικές καμπάνιες σου
Επαναληπτικό marketing (remarketing) είναι η δυνατότητα να δημιουργούμε ειδικό κοινό (custom audience) με τους χρήστες που επισκέπτονται το website μας και στην συνέχεια να εμφανίζουμε σε αυτούς διαφημιστικά μηνύματα.  Το Facebook δίνει την δυνατότητα remarketing με την χρήση του Facebook pixel (κομμάτι κώδικα που προσθέτουμε στις σελίδες του website μας) οπότε και μπορούμε να δημιουργήσουμε ειδικό κοινό από χρήστες του Facebook. Στην συνέχεια μπορούμε να στοχεύσουμε αυτό το κοινό και να δημιουργήσουμε διαφημιστικές καμπάνιες εξαιρετικής αποτελεσματικότητας. Οι remarketing καμπάνιες έχουν κατά κανόνα καλύτερα αποτελέσματα καθώς στοχεύουν χρήστες που έχουν ήδη ενδιαφερθεί για την επιχείρησή μας.


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

(4 Αξιολογήσεις)