Skip to the content

Διαφήμιση στο Facebook και πως να μην πετάς τα λεφτά σου...

Διαφήμιση στο Facebook και πως να μην πετάς τα λεφτά σου...

Το Facebook σου δίνει την δυνατότητα να στοχεύσεις το κοινό που θελεις να δει την διαφήμιση σου. Η στόχευση αυτή μπορεί να γίνει με βάση τα χαρακτηριστικά και τις αγοραστικές συνήθειες που θεωρείς ότι έχουν οι πιθανοί πελάτες σου.
Μπορείς να στοχεύσεις χρήστες του Facebook χρησιμοποιώντας:

Γεωγραφική θέση

Επέλεξε που θες να βρίσκεται το κοινό σου, χρησιμοποιώντας τις παρακάτω επιλογές:

  • απόσταση από την τοποθεσία του καταστήματός σου σε ακτίνα από 1 έως 70 χιλιόμετρα.
  • στοχεύοντας σε επίπεδο χώρας, περιφέρειας ή και πόλης. Εδώ μπορείς ακόμα και να ορίσεις αν επιθυμείς αυτούς που ζουν στην περιοχή ή ταξιδεύουν σε αυτή


Δημογραφικά χαρακτηριστικά

Εσύ γνωρίζεις καλύτερα το δημογραφικό προφίλ των πελατών σου οπότε μπορείς να διαλέξεις με βάσει:

  • την ηλικία
  • το φύλο
  • την οικογενειακή κατάσταση (παντρεμένοι, ελεύθεροι, χωρισμένοι , παιδιά κοκ)
  • το μορφωτικό επιπέδο


Συμπεριφορά (ενδιαφέροντα)

Αυτό είναι το γνώρισμα του Facebook που το κάνει να πλεονεκτεί σε σχέση με κάθε άλλο μέσο διαφήμισης. Επέλεξε με όση λεπτομέρεια θες εσύ τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της συμπεριφοράς του κοινού σου που θα στοχεύσεις για καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Συμπεριφορά που αφορά:

  • την επιχειρηματική δραστηριότητα και τον κλάδο,
  • το είδος διασκέδασης-δραστηριοτήτων (ταινίες, παιχνίδια, μουσική, δρώμενα, τηλεόραση, ψυχαγωγία κ.τ.λ.),
  • τον αθλητισμό και την άθληση
  • την μόδα και τα ψώνια (ομορφιά, υγεία, ρούχα, παιχνίδια, κοσμήματα, τεχνολογία κ.τ.λ.)
  • την μαγειρική και την εστίαση (κουζίνα, εστιατόρια, fast food, ποτά κ.τ.λ.)
  • τα χόμπι και τις δραστηριότητες (τέχνες, οικιακά, ταξίδια, αυτοκίνητα & μηχανές, ζωόφιλη δράση, πολιτική, θρησκεία κ.τ.λ.)
  • την ταξιδιωτική συμπεριφορά (ημέρες επιστροφής ή αναχώρησης από/για ταξίδι κτλ)
  • το digital περιβάλλον (πάροχος e-mail, browsers, gaming κ.τ.λ.)
  • την ομογένεια
  • τις κινητές συσκευές (τύπος, μάρκα)
  • και δεκάδες ακόμα υποκατηγορίες

Συσκευή πλοήγησης

  • κινητά (mobile & tablet)
  • PC (desktop σε γραφείο ή σπίτι)


Επιπλέον, αν έχεις λίστα με e-mail ή τηλέφωνα των πελατών σου (τηρώντας το ιδιωτικό απόρρητο), μπορείς να βρεις στο Facebook και στο διαδίκτυο άλλους χρήστες με παρόμοια συμπεριφορά-ενδιαφέροντα.
Η στόχευση του κοινού σου (target group) δεν είναι εύκολη υπόθεση, είναι μια δουλειά που απαιτεί χρόνο και προσοχή. Σχετίζεται άμεσα με τους στόχους (Goals) και τους σκοπούς της επιχείρησης σου.


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

(10 Αξιολογήσεις)