Skip to the content

Discovery Google Ads: Τι είναι και πώς θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε!

Discovery Google Ads: Τι είναι και πώς θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε!

Ένα νέο είδος καμπάνιας είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα! Οι Discovery Google Ads ήρθαν για να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να έχουν περισσότερες δυνατότητες προσέγγισης υποψήφιων πελάτων. 

Χάρη στον μηχανισμό εκμάθησής της, η Discovery καμπάνια έχει ως στόχο να δείχνει τη σωστή διαφήμιση στον σωστό χρήστη. Σαν αποτέλεσμα οι καμπάνιες Discovery μπορούν να βοηθήσουν τον διαφημιζόμενο να ενισχύσει το brand του στοχεύοντας σε εν δυνάμει πελάτες, που είναι ανοιχτοί στη γνωριμία με νέα Brands καθώς παρακολουθούν περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει.

Το περιεχόμενο στόχευσης των Discovery Ads είναι φιλικό προς τους διαφημιζόμενους, αποκλείοντας διαφημιστικές θέσεις σε περιεχόμενα με έντονη βωμολοχία, έντονο σεξουαλικό περιεχόμενο ή βία.

Όπως η Display καμπάνια αντίστοιχα και οι Discovery Ads εστιάζουν στο κοινό που θες να προσεγγίσεις.

Πιο αναλυτικά, η στόχευση μπορεί να γίνει στα παρακάτω κοινά-στόχος:

  1. Χρήστες με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα & συνήθειες.
  2. Χρήστες με συγκεκριμένη αγοραστική συμπεριφορά.
  3. Σημαντικά γεγονότα που συμβαίνουν στη ζωή κάποιου χρήστη όπως ένας γάμος.
  4. Δημογραφικά στοιχεία χρηστών.
  5. Χρήστες που έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας (remarketing λίστες).
  6. Custom κοινά όπως χρήστες που αναζήτησαν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά στην Google.

Τι κάνει λοιπόν την Discovery Καμπάνια ξεχωριστή από όλες τις άλλες μορφές διαφήμισης Google;

  1. Οι επιλογές εμφάνισής της!

Η Discovery καμπάνια εμφανίζεται σε διαφορετικά μέρη από όλα τα υπόλοιπα είδη καμπανιών, όπως:

  • Στην ενότητα Discover που υπάρχει στην android mobile εκδοχή της Google (Google Discover Feed).
  • Στο Gmail μέσα στην ενότητα Promotions/Προωθήσεις.
  • Στο Feed/Ροή του YouTube.
  • Στην ενότητα Watch Next/Αξιόλογα Video που εμφανίζεται στο YouTube σε ορισμένες περιπτώσεις. 
  1. Η μορφή εικαστικών της!

Το έξτρα όφελος που παρέχει είναι οι διαφορετικές επιλογές εικαστικών της. Η Discovery καμπάνια υποστηρίζει 2 ειδών εικαστικά:

  • Responsive banner που να εμφανίζει μια φωτογραφία τη φορά (Έξτρα tip: Μπορούμε να έχουμε περισσότερες από 1 φωτογραφίες για εναλλαγή)
  • Responsive banner τύπου carousel (Facebook)

Συμπέρασμα

Οι Discovery Google Ads αποτελούν μοναδική ευκαιρία τόσο για ενίσχυση του brand όσο και για αύξηση πωλήσεων. Με την κατάλληλη στόχευση και την πλούσια εικαστική τους μορφή θα σας βοηθήσουν να έχετε προσωποποιημένες διαφημίσεις που ενθαρρύνουν υποψήφιους πελάτες να αλληλεπιδράσουν μαζί σας!

  

Διαφημίσου στη Google

(5 Αξιολογήσεις)