Skip to the content

Η “συνταγή” για επιτυχημένες διαφημίσεις στο Facebook

Η συνταγή για επιτυχημένες Facebook διαφημίσεις

Πώς μπορείς να δημιουργήσεις επιτυχημένες διαφημίσεις στο Facebook; Τι είναι αυτό που θα τραβήξει τελικά το ενδιαφέρον περισσότερων χρηστών;  Έρευνες έχουν δείξει πως οι διαφημίσεις που προσπαθούν να προκαλέσουν μία συναισθηματική αντίδραση στους χρήστες, είναι τελικά οι πιο επιτυχημένες.

Δες παρακάτω ποια είναι τα συναισθήματα που καλό είναι να δημιουργούν οι διαφημίσεις στο Facebook και διάλεξε ποιο/ποια σου ταιριάζουν περισσότερο!

1.Φόβος ότι κάτι θα “χάσεις”

Όλοι έχουμε πάει σε κάποια εκδήλωση μόνο και μόνο από το φόβο ότι αν δεν πάμε κάτι καλό θα “χάσουμε”. Τι θα συμβεί ας πούμε αν όλοι οι φίλοι μας βγουν έξω και εμείς όχι, θα χάσουμε όλη τη διασκέδαση ...

Οι άνθρωποι συχνά φοβούνται ότι θα χάσουν μια εκπληκτική εμπειρία είτε αυτή είναι μία έξοδος, είτε είναι η αγορά ενός προϊόντος.

Πώς μπορείς να προκαλέσεις στο κοινό των διαφημίσεών σου την αίσθηση ότι αν δεν αγοράσουν θα χάσουν;  Δες πως:

  • Αναφέρσου στον αριθμό των ατόμων που ήδη επωφελούνται από το προϊόν σου.
  • Κάνε τον αναγνώστη να αισθάνεται σαν να υπάρχει μια συναρπαστική κοινότητα στην οποία δεν είναι μέρος ... Ακόμα.
  • Κάνε την προσφορά σου στο Facebook περιορισμένη στο χρόνο, για να ωθήσεις τους ανθρώπους να εγγραφούν πιο γρήγορα.

2. Ενθουσιασμός

Ο ενθουσιασμός είναι γνωστό ότι αυξάνει την παρορμητικότητα και να κάνει τους ανθρώπους να ενεργούν ταχύτερα.

Έτσι, αν καταφέρεις να δημιουργήσεις με τη διαφήμισή σου ενθουσιασμό είναι πιθανό να κερδίσεις πελάτες που αντέδρασαν σε αυτόν.

Μερικές χρήσιμες συμβουλές για τη δημιουργία συναρπαστικών διαφημίσεων στο Facebook :

  • Επέλεξε φωτογραφίες με φωτεινά χρώματα που δείχνουν ανθρώπους ενθουσιασμένους
  • Χρησιμοποίησε θαυμαστικά και κράτησε το κείμενο σύντομο
  • Κάνε μια έκπτωση για να δώσεις την τελική ώθηση

3. Περιέργεια

Σε κανέναν δεν αρέσει να μην ξέρει κάτι που οι άλλοι ξέρουν. Κάνε μία συναρπαστική ερώτηση ή πες μια ιστορία και άφησε το καλύτερο μέρος ανείπωτο και δες τις  αντιδράσεις!

Το ίδιο μπορείς να κάνεις και στη διαφήμισή σου στο Facebook, κάνε μία ερώτηση που προκαλεί τον κοινό να μάθει την απάντηση. Ο λόγος για τον οποίο αυτό λειτουργεί, είναι ότι οι άνθρωποι έχουν μια φυσική τάση να συνδέουν τις τελείες για να ανακαλύψουν τις απαντήσεις. Θα είναι δύσκολο για αυτούς να αντισταθούν στο να κάνουν κλικ στην διαφήμιση αφού τους έχει θέσει μια ερώτηση που προκαλεί την περιέργειά τους.

4. Χαρά

Κάνε τους ανθρώπους χαρούμενους!

Ο “θετικές” διαφημίσεις στο Facebook, θα έχουν περισσότερες προτιμήσεις και κλικ. Για να το πετύχεις χρησιμοποίησε στις διαφημίσεις σου φωτογραφίες με ζωηρά και φωτεινά χρώματα, ευτυχισμένους ανθρώπους και στα κείμενα συμπεριέλαβε ρήματα και εκφράσεις με θετική χροιά.

Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες διαφημίσεις των γνωστών brands παρουσιάζουν χαρούμενους ανθρώπους που απολαμβάνουν τη ζωή.

5. Ελπίδα

Όλοι ελπίζουμε ότι θα είμαστε πιο όμορφοι, πιο έξυπνοι και πιο ευχάριστοι! Αυτός είναι ένας από τους λόγους που αγοράζουμε νέα πράγματα - για να βελτιώσουμε τη ζωή μας. Ενώ βαθιά μέσα μας όλοι γνωρίζουν ότι τα περισσότερα από τα υλικά πράγματα δεν θα μας κάνουν ευτυχισμένους, εξακολουθούμε να ελπίζουμε ότι θα το κάνουν.

Μια διαφήμιση στο Facebook λοιπόν που προκαλεί ελπίδα για κάτι καλύτερο μπορεί να είναι επιτυχημένη. Όμως πρόσεξε να είσαι σαφής για τον τρόπο με τον οποίο μπορείς να πραγματοποιήσεις αυτό που υπόσχεσαι.

6. Περηφάνια

Βοήθησε τους ανθρώπους να αισθάνονται υπερήφανοι. Πες τους πως αγοράζοντας το προϊόν σου θα έχουν κάνει μία έξυπνη επιλογή, θα έχουν αγοράσει κάτι εξαιρετικά χρήσιμο ή θα έχουν πετύχει μία εκπληκτική προσφορά.

7. Επείγουσα ανάγκη

Όταν δίνει κανείς στους ανθρώπους πολύ χρόνο για να αποφασίσουν, εκείνοι θα αναβάλουν την απόφαση και μπορεί ακόμα και να ξεχάσουν να το κάνουν. Ωστόσο, όταν τους παρουσιάζεται με μια προσφορά περιορισμένου χρόνου, οι άνθρωποι ανησυχούν ότι αν δεν δράσουν γρήγορα θα χάσουν την εκπληκτική προσφορά.

Πώς να δημιουργήσεις μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης στις διαφημίσεις σου στο Facebook:

  • Όρισε σαφείς ημερομηνίες, π.χ. "Μόνο σήμερα" ή "Η προσφορά λήγει σε 24 ώρες"
  • Πρόσφερε μια μεγάλη έκπτωση, π.χ. "Αποκτήστε 60% έκπτωση σήμερα"
  • Κρατήστε το κείμενο απλό και σύντομο
  • Βάλε την προσφορά σου στον τίτλο της διαφήμισης ή στην εικόνα

8. Έκπληξη

Αν ψάχνεις για ένα έντονο συναίσθημα που θα τραβήξει αμέσως την προσοχή του κοινού  σου, δημιούργησε μια προσφορά που θα τους εκπλήξει. Πρόσφερε χωρίς κάποια αφορμή ένα δωρεάν κουπόνι ή ένα  δωρεάν προϊόν για να κερδίσεις την προσοχή και την εμπιστοσύνη του κοινού σου στο Facebook.

9. Αίσθηση σημαντικότητας

Κάνε τους ανθρώπους να νιώθουν σημαντικοί! Όλοι θέλουμε να αισθανόμαστε σημαντικοί και να νιώθουμε ότι οι άλλοι μας εκτιμούν.

Για να κάνεις το κοινό σου να αισθανθεί σημαντικό, δημιούργησε μια πιο “προσωπική” διαφήμιση χρησιμοποιώντας ενικό ή ακόμα και τη λέξη “εσύ”, σα να μιλάς απευθείας στον αναγνώστη. Πες του πως καταλαβαίνεις την ανάγκη του και προσπαθείς να προσφέρεις το καλύτερο για αυτόν.

10. Αίσθηση του ανήκειν σε μία κοινότητα

Ορισμένες από τις πιο επιτυχημένες μάρκες παγκοσμίως δημιουργούν την αίσθηση στους πελάτες τους ότι ανήκουν σε μία μικρή ομάδα εκλεκτών που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες / προϊόντα τους και είναι άκρως ευχαριστημένοι.

Πώς μπορείς να δημιουργήσεις μία παρόμοια αίσθηση μέσω των διαφημίσεών σου στο Facebook; Σχεδίασε την προσφορά σου ως πρόσκληση σε μια ελκυστική κοινότητα και αναφέρσου στον αριθμό των ικανοποιημένων πελατών σου που εκτιμούν το προϊόν/υπηρεσία σου.


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή: kissmetrics

(29 Αξιολογήσεις)