Skip to the content

Τι να postάρω πάλι σήμερα στο Facebook;

Τι να postάρω πάλι σήμερα στο Facebook

Πολλές φορές έχεις βρεθεί σε αυτή τη θέση. Ξέρεις ότι πρέπει να δημοσιεύσεις κάτι στο Facebook, αλλά έχεις ξεμείνει από ενδιαφέρουσες ιδέες. Θα αρέσει στο κοινό μου; Πόσες φορές έχω κάνει το ίδιο πράγμα; Δες παρακάτω κάποιες ιδέες!

Ξεκίνα μια συζήτηση σχετικά με το προϊόν/υπηρεσία σου

Αν θέλεις να κερδίσεις το κοινό σου δείξε του ότι ενδιαφέρεσαι για αυτό. Κάνε το ζητώντας τη γνώμη ή τις σκέψεις του αναφορικά με ένα θέμα σχετικό με τον κλάδο σου.

Για παράδειγμα, αν πουλάς προϊόντα μακιγιάζ, μπορείς να ρωτήσεις: “Ποια είναι τα απαραίτητα προϊόντα πρώτης ανάγκης για το μακιγιάζ σας αυτό το καλοκαίρι; Απαντήστε με σχόλια παρακάτω!”, αντί να κάνεις μια πιο γενική ερώτηση του τύπου “Τι σχέδια έχετε για το καλοκαίρι;”. Ενθάρρυνε την ανταλλαγή πληροφοριών που άλλα μέλη του ακροατηρίου θα βρουν πολύτιμες  και θα δεις αναμφίβολα μεγαλύτερη συμμετοχή.

Εκμεταλλεύσου αργίες και σημαντικές ημερομηνίες

Τσέκαρε το ημερολόγιό σου. Υπάρχουν επικείμενες αργίες ή σημαντικές ημερομηνίες εκεί; Αυτές είναι μεγάλες ευκαιρίες για τη δημιουργία επίκαιρου και ελκυστικού περιεχομένου στο Facebook!

Για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για παράδειγμα, θα μπορούσες  να μοιραστείς μια εικόνα από κάτι που αγαπάς, ή να δημοσιεύσεις οποιαδήποτε ρομαντική φωτογραφία.

Ψάξε σε δημοφιλή καθημερινά hashtags για ιδέες

Άλλη μία εύκολη λύση για τη δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου στο Facebook είναι η αναζήτηση καθημερινών hashtags (πχ  #ντέρμπι), δηλαδή συζητήσεων που ήδη υπάρχουν γύρω από ένα θέμα.

Βρες ποιο είναι το θέμα της ημέρας και κάνε ένα σχετικό post!

Βάλε το κοινό σου στα παρασκήνια

Μια άλλη ιδέα είναι να παρουσιάσεις αυτό που συμβαίνει στα παρασκήνια! Ακόμη και η γιορτή γενεθλίων ενός συνεργάτη ή υπαλλήλου ή  και μία φωτογραφία των ανθρώπων εν ώρα εργασίας  μπορεί να προσφέρει μια ευκαιρία για να δημιουργήσεις μια πιο ανθρώπινη σύνδεση με την επιχείρηση ή το κατάστημά σου. Πολύ καλό υλικό επίσης είναι οι φωτογραφίες και βίντεο από τυχόν εκδηλώσεις που μπορεί να οργανώνεις με το προσωπικό σου.

Κάνε έναν διαγωνισμό

Ενώ αυτό μπορεί να απαιτεί λίγο περισσότερο προγραμματισμό και προσπάθεια από ό, τι άλλες ιδέες περιεχομένου, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι πολύ καλά. Οι διαγωνισμοί στο Facebook είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείς με το κοινό σου.  Πριν ξεκινήσεις βεβαιώσου ότι έχεις θέσει σαφείς στόχους, έχεις ένα επιθυμητό βραβείο έτοιμο και έχεις βρει ποιες θα είναι οι κατευθυντήριες γραμμές για τους συμμετέχοντες.

Φέρε στο προσκήνιο τους πελάτες σου

Ένας καλός τρόπος για να δείξουμε την εκτίμησή μας προς τους πελάτες μας και να έχουμε μοναδικό περιεχόμενο, είναι με την άδειά τους να παρουσιάσουμε δουλειά που έχουμε κάνει για εκείνους μαζί με τα σχόλιά τους, εξηγώντας και μερικά πράγματα για το είδος της εργασίας και το αποτέλεσμα.

Απάντησε σε μια κοινή ερώτηση

Εάν παρατηρήσεις  πως συχνά σου κάνουν στη Facebook σελίδα σoυ μία συγκεκριμένη ερώτηση, δώσε τους την απάντηση με ένα post! Η απάντηση είναι πολύτιμη για το ακροατήριό σου και θα σου εξοικονομήσει χρόνο από το να απαντάς στην ερώτηση  σε έναν-έναν τώρα και μελλοντικά.

Μοιράσου ένα άρθρο από το site ή το blog σου
Αν έχεις website όπου αναρτάς άρθρα ή ένα blog τίποτα δεν είναι καλύτερο από το να μοιράζεσαι αυτό το υλικό στο Facebook. Το κοινό σου θα βρει τα άρθρα ενδιαφέροντα και μπορεί  να τα μοιραστεί με τη σειρά του και με άλλους.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα ξεμείνεις από ιδέες, μην πανικοβληθείς. Υπάρχουν λύσεις!


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή: Hootsuite

(2 Αξιολογήσεις)