Skip to the content

Προετοιμάσου πριν τη διαφήμιση στην Google

Προετοιμάσου πριν τη διαφήμιση στην Google

Για την πλειοψηφία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων η προβολή μέσω Google AdWords είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος που αποφέρει έσοδα και καινούριους πελάτες. Αναμενόμενο λοιπόν, ο ανταγωνισμός να είναι μεγάλος. Προσοχή όμως, παρακάτω ακολουθούν τρεις προτάσεις που πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψη σου για να μην ξοδεύεις τα λεφτά σου.

1. Θέσε με σαφήνεια τους στόχους σου
Πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο και προπαντός πριν αρχίσεις να ξοδεύεις χρήματα, αποφάσισε τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις προβάλλοντας την επιχείρηση σου μέσω των Google AdWords. Η απάντηση σε αυτό θα διαμορφώσει των πυρήνα όλων των ενεργειών σου. Για παράδειγμα:

  • Να βρεις πελάτες (τηλέφωνα, ραντεβού)
  • Να δημιουργήσεις ενδιαφέρον-ανάγκη στην αγορά για τα προϊόντα-υπηρεσίες σου
  • Να κάνεις γνωστή την επιχείρηση σου στην αγορά (branding)
  • Να μεγαλώσεις την βάση που στέλνεις την επικοινωνία σου (Newsletter κτλ)
  • Να συλλέξεις δεδομένα για χρήση στην SEO στρατηγική σου
  • Να δοκιμάσεις υλικό για καμπάνιες και νέες αγορές

2. Ετοίμασε την landing page (σελίδα) σου να δεχτεί την κίνηση (traffic) από τα Google AdWords
Ως landing page διαφήμισης εννοούμε την σελίδα που φτάνει ένας χρήστης αφού κλικάρει στη διαφήμιση. Είναι φανερό λοιπόν, ότι η σελίδα αυτή πρέπει να είναι όσο πιο καλά δομημένη γίνεται. Μια landing page μπορεί να αυξήσει το ενδιαφέρον του χρήστη ή και να τον αποθαρρύνει να συνεχίσει την πλοήγηση του στο website σου. Η σωστά δομημένη landing page μπορεί και να πενταπλασιάσει, κατά μέσο όρο, την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης σου. Για αυτό πρέπει:

  • Να είναι σχετική με την διαφήμιση Google AdWords που οδήγησε τον χρήστη σε αυτήν
  • Να είναι καλοσχεδιασμένη και εύκολη στην πλοήγηση
  • Να έχει έντονο Call-to-Action (Λέξη Παρακίνησης, “Κάλεσε, Αγόρασε, Κλείσε κτλ.”)

3. Βρες το γιατί κάποιος να προτιμήσει εσένα από τον ανταγωνισμό
Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα μπορεί να τεθεί και εκτός του πλαισίου του internet, και θα αφορά το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα που θα κάνει την επιχείρηση σου να ξεχωρίσει στην αγορά. Βρες το δυνατό σου σημείο, εστίασε σε αυτό και γίνε καλός σε αυτό, μετά… κάνε διαφήμιση AdWords και δείξε στο κόσμο, με τον κατάλληλο τρόπο, την υπεροχή σου. Δεν θες να είσαι άλλος ένας επιχειρηματίας που θα λέει τα ίδια με όλους.

 

Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή: Entrepreneur

(4 Αξιολογήσεις)