Skip to the content

Google mobile-first: Τι είναι και πώς μπορείς να προετοιμαστείς

Google mobile-first: Τι είναι και πώς μπορείς να προετοιμαστείς

Για σχεδόν ένα χρόνο, η Google συζητά  την επικείμενη μετάβαση στην «πρώτα το κινητό» εποχή, σχετικά με την κατάταξη των αποτελεσμάτων της.

Σύμφωνα με μελέτες που δημοσιεύθηκαν μέσα στο 2017, πάνω από το 55% της συνολικής online κίνησης προέρχεται από τις κινητές συσκευές και θα συνεχίσει να αυξάνεται κάθε χρόνο. Ενώ αυτό δεν σημαίνει πως οι  χρήστες σταμάτησαν να χρησιμοποιούν τους επιτραπέζιους υπολογιστές (desktop – 45% της συνολικής κίνησης), φανερώνει ξεκάθαρα πως μετακινούνται όλο και περισσότερο προς τις κινητές συσκευές, χρόνο με το χρόνο.

Όσον αφορά στην ελληνική αγορά, τα παρακάτω στοιχεία του vrisko.gr δίνουν παρόμοια εικόνα:

Με βάση αυτή την μετακίνηση προς τα κινητά, η Google θεωρεί πως έφτασε η ώρα ο δείκτης κατάταξης για τα αποτελέσματα στις αναζητήσεις της, να ορίζεται από το περιεχόμενο στα mobile και όχι στα desktop sites. Μέχρι σήμερα η Google κατατάσσει τα sites με βάση το περιεχόμενο στα desktop sites (sites για υπολογιστές desktop).

Δες το παρακάτω σχεδιάγραμμα:

Τι αλλάζει;

Με απλά λόγια, η Google θα αρχίσει να ταξινομεί τα sites με βάση το περιεχόμενο στα mobile sites και όχι στα desktop, όπως έκανε. Αυτή η αλλαγή πρακτικά σημαίνει ότι ένα site που ΔΕΝ είναι φιλικό προς τις κινητές συσκευές (mobile friendly) δεν θα ευνοείται στην κατάταξη. Η Google προσανατολίζεται να λανσάρει αυτή την αλλαγή νωρίς το 2018.

Είναι το site σου έτοιμο για αυτή την αλλαγή και αν όχι, πώς πρέπει να προετοιμαστείς;

Υπάρχουν τρεις περιπτώσεις:

  • Αν δεν έχεις mobile site πρέπει να αποκτήσεις ένα τώρα!
  • Αν έχεις mobile site, βεβαιώσου ότι περιλαμβάνει όλο το περιεχόμενο του desktop site σου
  • Αν έχεις responsive site όπου το περιεχόμενό του προσαρμόζεται σε κάθε μέγεθος οθόνης, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα

Το mobile site σου θα είναι για την Google η κύρια πηγή περιεχομένου όταν κάνει την μετάβαση στο mobile – first, προετοιμάσου έγκαιρα!


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.

(22 Αξιολογήσεις)
comments powered by Disqus