Τι κάνει μία φωτογραφία εξωφύλλου στο Facebook αποτελεσματική
Η φωτογραφία εξωφύλλου στο Facebook αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο κομμάτι της εικόνας μίας επιχείρησης, όμως λίγες επιχειρήσεις της δίνουν τη σημασία που πρέπει. Είναι σημαντικό όχι μόνο να φαίνεται ωραία, αλλά να αντιπροσωπεύει την επιχείρηση και να εξυπηρετεί έναν σκοπό.
Παρακάτω θα βρεις μερικές βασικές συμβουλές για το σχεδιασμό μιας εξαιρετικά αποτελεσματικής φωτογραφίας εξωφύλλου για τη σελίδα σου στο Facebook.
1.Επίλεξε ένα στόχο για την φωτογραφία εξώφυλλου
Mια φωτογραφία εξωφύλλου μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από ένα λογότυπο που έχει μπει απλά σ’ένα background. Παρόλο που μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμη για σκοπούς branding, θα μπορούσε να σε βοηθήσει να επιτύχεις και άλλους επιχειρηματικούς στόχους. Θα μπορούσε για παράδειγμα να προωθήσει ένα καινούριο προϊόν, μια προσφορά σου, μία νέα υπηρεσία ή να ενημερώνει για την έναρξη εκπτώσεων.
2. Ετοίμασε τη φωτογραφία εξώφυλλου σε σωστή διάσταση
Ένα από τα πράγματα που επηρεάζεται κάθε φορά που το Facebook αλλάζει σχεδίαση στις σελίδες του είναι η φωτογραφία εξωφύλλου. Γι 'αυτό πρέπει να βεβαιωθείς ότι χρησιμοποιείς πάντα τις σωστές διαστάσεις.
Προς το παρόν, η φωτογραφία εξωφύλλου εμφανίζεται στα 820x312 pixel στις οθόνες των υπολογιστών και στα 640x360 pixel στις συσκευές smartphone. Έτσι, θα πρέπει να διατηρήσεις τα βασικά κομμάτια της φωτογραφίας στο κέντρο, ώστε να μην εμφανίζεται κομμένη στις οθόνες κινητών.
3. Μείνε πιστός στo brand σου
Ανεξάρτητα από το στόχο που προσπαθείς να επιτύχεις με τη φωτογραφία εξωφύλλου σου, θα πρέπει πάντα να παραμείνεις πιστός στο ύφος του brand σου. Έτσι θα πρέπει στη φωτογραφία να υπάρχουν χρώματα, εικονίδια και γραμματοσειρές κοντά σε αυτές του λογότυπού σου. Θα πρέπει δηλαδή όταν κάποιος μπαίνει στη σελίδα σου, να μπορεί εύκολα να ταυτίσει την εικόνα που βλέπει με το brand σου.
4. Κάνε την εικόνα του προφίλ σου και τη φωτογραφία εξωφύλλου σου να λειτουργούν μαζί
Η εικόνα του προφίλ σου θα πρέπει να ταιριάζει ωραία με την φωτογραφία του εξώφυλλου. Ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι να διασφαλίσεις ότι η εικόνα προφίλ σου ακολουθεί το ίδιο σχεδιαστικό στυλ με τη φωτογραφία εξωφύλλου. Αν η εικόνα προφίλ σου είναι ως επί το πλείστον κόκκινη, θα φαινόταν άσχημα δίπλα σε μια φωτογραφία εξώφυλλου που είναι κυρίως κίτρινη.
5. Βεβαιώσου ότι τα κείμενα και το background χρώμα έχουν την αντίθεση που πρέπει
Η σωστή αντίθεση μεταξύ του χρώματος του φόντου και του χρώματος των γραμμάτων στα κείμενα σου, είναι πολύ σημαντική. Αν χρησιμοποιείς λευκό φόντο, θα πρέπει να χρησιμοποιείς σκούρο κείμενο. Αντιθέτως, εάν χρησιμοποιείς ένα σκούρο φόντο, θα πρέπει τα κείμενά σου να είναι ανοιχτό χρώμα.
Το επόμενο σημαντικό στοιχείο της αντίθεσης είναι το μέγεθος. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου για τίτλους και μικρότερο μέγεθος για απλό κείμενο. Αυτό δημιουργεί ένα σαφή διαχωρισμό μεταξύ των δύο, γεγονός που θα κάνει τον τίτλο σου να ξεχωρίζει.
6. Μην «φορτώνεις» την φωτογραφία εξωφύλλου με πολλά στοιχεία
Συχνά έχουμε την τάση να υπερ-σχεδιάζουμε. Δηλαδή, να προσθέτουμε πάρα πολλά χρώματα, πάρα πολλές γραμματοσειρές και γενικά πάρα πολλά στοιχεία σε μία εικόνα. Ένας εύκολος τρόπος για να ξεπεραστεί αυτό είναι να χρησιμοποιείς λευκό χώρο. Ο λευκός χώρος είναι ουσιαστικά οποιοδήποτε μέρος του γραφικού, το οποίο είναι "αχρησιμοποίητο". Βοηθά στην διαχωρισμό κειμένου, αντικειμένων και άλλων στοιχείων της εικόνας.
Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα για τη χρήση του λευκού χώρου, το σημαντικότερο όμως είναι ότι διατηρεί το σχέδιο καθαρό και βοηθά τον αναγνώστη να εστιάσει στις πιο σημαντικές πληροφορίες.
Ακολούθησε αυτές τις βασικές συμβουλές και θα είσαι σε καλό δρόμο για τη δημιουργία εξαιρετικά αποτελεσματικών φωτογραφιών εξωφύλλου για τη Facebook σελίδα σου.
Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.
Πηγή: Hootsuite