Skip to the content

Τα σωστά βήματα για μία επιτυχημένη στρατηγική Search Engine Optimization (SEO)

Τα σωστά βήματα για μία επιτυχημένη στρατηγική Search Engine Optimization (SEO)

Απλά tips για να εκτοξεύσετε την επισκεψιμότητα του site σας στα ύψη! Οι επιχειρήσεις και οι δημιουργοί ιστοσελίδων αντιλαμβάνονται σήμερα τη μεγάλη σημασία του SEO, αλλά συχνά μπορεί να απογοητεύονται με τη διαδικασία. Η αλήθεια είναι πως σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορούν να αποφέρουν γρήγορα αποτελέσματα, το SEO είναι μία τεχνική η οποία αφενός δεν μπορεί να ολοκληρωθεί σε μία νύχτα, καθώς απαιτεί κάποιο χρόνο για να γίνει σωστά και αφετέρου τα αποτελέσματά της γίνονται ορατά μακροπρόθεσμα. Παρακάτω θα βρείτε τα πρώτα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας. Έχετε στο μυαλό σας πως όταν τα βήματα του SEO γίνουν πολύ γρήγορα -ή αν παραλειφθούν κάποια- επηρεάζεται αρνητικά η έκβαση του αποτελέσματος. Είναι καλύτερα λοιπόν να κάνετε τα πράγματα σωστά την πρώτη φορά από το να χρειαστεί να τα επανεξετάσετε αργότερα, όταν δείτε ότι τίποτα δεν έχει βελτιωθεί, ή ενδεχομένως, ότι τα πράγματα έχουν γίνει και χειρότερα...

Βήμα 1ο - Έρευνα για κατάλληλες λέξεις-κλειδιά (Keyword research) Οι λέξεις-κλειδιά είναι οι λέξεις και οι φράσεις που πληκτρολογεί ένας χρήστης όταν πραγματοποιεί αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης με σκοπό να βρει τα websites που τον ενδιαφέρουν. Οπότε, εάν εσείς χρησιμοποιήσετε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά στην ιστοσελίδα σας, έχετε κάνει το πρώτο βήμα για αποτελεσματικό SEO. Πρώτα θα πρέπει να προσδιορίσετε τα κατάλληλα keywords και στη συνέχεια να δημιουργήσετε κείμενο που να τα συμπεριλαμβάνουν. Θα πρέπει να θυμάστε τα παρακάτω:

  •  Επικεντρωθείτε στα keywords που είναι πιθανόν να χρησιμοποιήσουν οι δυνητικοί πελάτες σας.
  • Εστιάστε σε συγκεκριμένες σελίδες του website σας, οι οποίες είναι ξεκάθαρο ότι σχετίζονται με τα keywords που έχετε επιλέξει. Προσοχή: το να γεμίζετε απλά το περιεχόμενό σας με λέξεις-κλειδιά δεν λειτουργεί και όχι μόνο θα καταλήξετε να έχετε μη ποιοτικό περιεχόμενο, αλλά ενδέχεται η ιστοσελίδα σας να μπει στη «μαύρη λίστα» των κυριότερων search engines εάν θεωρούν ότι προσπαθείτε να τις «ξεγελάσετε».
  • Παρακολουθήστε πως χρησιμοποιούν τα keywords οι ανταγωνιστές σας.

Βήμα 2ο - On-Site Optimization Έχετε λοιπόν ενσωματώσει με ποιοτικό κείμενο τα keywords στο website σας. Αρκεί αυτό για να γίνεται σωστή ανίχνευση από τις search engines; Η απάντηση είναι αρνητική, καθώς η αφομοίωση των κατάλληλων keywords σε μία ιστοσελίδα, πρέπει να περιλαμβάνει και τα λεγόμενα meta tags της σελίδας, δηλαδή τα:

  • Title tag
  • Meta description tag
  • Headings tag (h1, h2 κλπ.)
  • Image tag

Το title και το meta description tag καθώς επίσης και το URL μιας σελίδας εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, επομένως όσο πιο ξεκάθαρα είναι, τόσο πιο εύκολο είναι για τους χρήστες να δουν τι ακριβώς προσφέρετε μέσα από την ιστοσελίδα σας. Κάποιες ακόμα συμβουλές:

  • Φτιάξτε ένα εύκολο και κατανοητό URL για τη σελίδα σας.
  • Δημιουργήστε χρήσιμο περιεχόμενο για τους χρήστες σας.
  • Ενημερώνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα το website με «φρέσκο» περιεχόμενο.
  • Δώστε σε κάθε σελίδα έναν μοναδικό τίτλο που να περιγράφει με απόλυτη σαφήνεια το θέμα της.
  • Χρησιμοποιήστε κατάλληλο SEO software, όπως τα Google Web Master Tools, για να εντοπίσετε τυχόν προβλήματα τεχνικής φύσης που αντιμετωπίζει η ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα, ελέγξτε εάν επιτρέπεται στα bots των μηχανών αναζήτησης να «σαρώσουν» το περιεχόμενο του website σας.

Βήμα 3ο – Link Building Οι μηχανές αναζήτησης επιδιώκουν να παρουσιάζουν στους χρήστες αποτελέσματα με ποιοτικό περιεχόμενο. Τα links από άλλα sites προς τις σελίδες σας αποτελούν σημαντικό παράγοντα στο SEO. Τα links από δημοφιλή sites με ποιοτικό περιεχόμενο, σχετικό με το δικό σας, μπορεί να βελτιώσουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας και να δημιουργήσουν κίνηση προς το website σας (direct traffic). Μερικά tips για να ξεκινήσετε:

  • Δημιουργήστε ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο. Έτσι, έχετε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε links από άλλα sites.
  • Συμμετέχετε σε online forums σχετικά με την επιχείρησή σας. Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας.
  • Υποβάλλετε το website σας σε καταλόγους (directories) σχετικούς με τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε και σε τοπικούς καταλόγους (local directories).
  • Ζητήστε από τους συνεργάτες σας να φτιάξουν link προς την ιστοσελίδα σας. Μήπως θα μπορούσαν οι προμηθευτές σας να σας εντάξουν στη λίστα με τους πελάτες τους; Μήπως οι πελάτες σας θα μπορούσαν να σας προτείνουν σε άλλους δυνητικούς πελάτες;
  • Χρησιμοποιήστε τα social media, γράψτε σχόλια σχετικά με τον τομέα της δραστηριότητάς σας και συμμετάσχετε σε σχετικές συζητήσεις.
  • Ελέγξτε τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας και χρησιμοποιήστε κατάλληλα εργαλεία, ώστε να εντοπίσετε ποια sites έχουν links προς τα δικά τους websites. Μήπως είναι κατάλληλα και για το δικό σας website;
  • Επικεντρωθείτε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα.
  • Κερδίζετε links με συνέπεια, στοχεύοντας στη σταδιακή τους αύξηση με την πάροδο του χρόνου. Μια ξαφνική εισροή links μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες.

 


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή:

(9 Αξιολογήσεις)