Skip to the content

Ποιες ακριβώς πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνονται σε ένα εταιρικό site;

Ποιες ακριβώς πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνονται σε ένα εταιρικό site;

Καταρχάς, βεβαιωθείτε πως περιλαμβάνετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και μετά προσθέστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για να το κάνετε πιο ενδιαφέρον για τους πελάτες σας. Όταν στήνετε το εταιρικό σας site, πρέπει να σκεφτείτε το περιεχόμενό του. Ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι να σκεφτείτε τι είδους πληροφορίες θα γράφατε για την επιχείρησή σας σε μία έντυπη διαφήμιση. Δηλαδή:

  • Ποιος είστε και τι κάνετε
  • Τι προϊόντα και υπηρεσίες παρέχετε
  • Τι το ιδιαίτερο έχει η επιχείρησή σας
  • Πόσο χρεώνετε

Ποιος είστε και τι κάνετε Οι βασικές πληροφορίες σας πρέπει να περιλαμβάνουν σίγουρα τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Συμπεριλάβετε μία διεύθυνση e-mail ή φόρμα επικοινωνίας, αριθμό τηλεφώνου και φαξ και σίγουρα τη διεύθυνσή σας, ακόμα και αν οι πελάτες σας δεν σας επισκέπτονται σε κάποιο γραφείο ή κατάστημα. Όπως ακριβώς και σε μία έντυπη διαφήμιση, πρέπει να σκεφτείτε ένα απλό, κατανοητό και ξεκάθαρο μήνυμα που θέλετε να συμπεριλαμβάνεται ως μόττο της διαδικτυακής εικόνας της επιχείρησής σας. Βέβαια, εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα website, πράγμα που σημαίνει πως μπορείτε να κάνετε πολλά περισσότερα από αυτά, γιατί δεν κοστίζει τίποτα να προσθέσετε όσες λεπτομέρειες θέλετε.

Πόσες πληροφορίες θεωρούνται «αρκετές»; Δεν πρέπει να το παρακάνετε. Οι επισκέπτες σε ένα website δεν ενδιαφέρονται για μακροσκελείς περιγραφές των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Αυτό που θέλετε είναι αρκετή πληροφορία για να τους «ενθαρρύνει» να κάνουν το κλικ-  να κάνουν παραγγελία, να τηλεφωνήσουν ή να στείλουν email για περισσότερες πληροφορίες.

Πως μπορεί να βοηθήσει ένας copywriter; Ένας έμπειρος copywriter website μπορεί να δουλέψει μαζί σας για να πετύχει την τέλεια «χημεία» στο site σας. Θα σας βοηθήσει επίσης να προσθέσετε το κατάλληλο περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τους επισκέπτες σας και να πετύχετε όλους τους στόχους της διαδικτυακής σας καμπάνιας ή παρουσίας. Για παράδειγμα, μπορεί να χρειάζεται να προσθέσετε:

  • Πληροφορίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνικής υποστήριξης, όπως εγχειρίδια χρήσης ή απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ ή frequently asked questions)
  • Ειδικές προσφορές και ειδήσεις, που θα σας βοηθήσουν να έχετε το website σας ενημερωμένο και να προτρέπει τους επισκέπτες να το βλέπουν συχνά.
  • Ενδιαφέροντα άρθρα –π.χ. αν έχετε κάποιο εστιατόριο, μπορείτε να ανεβάσετε μερικές δημοφιλείς συνταγές.
  • Φωτογραφίες ή βίντεο.
  • Μαρτυρίες και κριτικές πελατών

Τελευταίες πινελιές Τέλος, ελέγξτε ότι το εταιρικό σας website έχει το σωστό περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους πελάτες σας, βάζοντας τον εαυτό σας στη θέση του επισκέπτη. Αν το website σας περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν με τρόπο που να είναι ελκυστικός σε εσάς, τότε έχετε κάνει καλή δουλειά.


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή:

(11 Αξιολογήσεις)