4 Μύθοι για το SEO
Τα τελευταία χρόνια, πολυάριθμοι μύθοι και παρανοήσεις είχαν δημιουργηθεί γύρω από τη λειτουργία των μηχανών αναζήτησης. Για μια επιχείρηση, αρχάρια στον κόσμο του SEO, το γεγονός αυτό προκαλούσε σύγχυση για το τι χρειαζόταν να υλοποιηθεί. Ας εξηγήσουμε μερικές αλήθειες πίσω από τους μύθους…
Αιτήσεις στις Μηχανές Αναζήτησης
Στο τέλος της δεκαετίας του 90, οι μηχανές αναζήτησης είχαν φόρμες αιτήσεων οι οποίες αποτελούσαν μέρος της διαδικασίας βελτιστοποίησης τους. Οι ιδιοκτήτες των διαφόρων sites προσέθεταν στο site τους τα απαραίτητα keywords και υπέβαλαν την αίτηση τους στις μηχανές αναζήτησης. Έπειτα, οι μηχανές σάρωναν όλες τις πληροφορίες και τις ενσωμάτωναν στο ευρετήριο τους.
Δυστυχώς, αυτή η διαδικασία δεν εξελίχθηκε τόσο καλά. Οι αιτήσεις συχνά αποτελούσαν spam με αποτέλεσμα την υπολειτουργία των μηχανών. Από το 2001, οι μηχανές δεν στηρίζονται στις αιτήσεις και σπάνια χρησιμοποιούν του υποβαλλόμενα links σε αντίθεση αξιοποιούν τις αναφορές των links από τρίτα sites. Με αυτό τον τρόπο, το περιεχόμενο της ιστοσελίδας της επιχείρησης εκτίθεται «φυσικά» στις μηχανές αναζήτησης.
Meta tags
Μια φορά και έναν καιρό, τα meta tags έπαιζαν καταλυτικό ρόλο στο SEO. Η κάθε επιχείρηση προσέθετε στο site της, τα keywords για τα οποία ήθελε να βγαίνει ψηλά στην λίστα των μηχανών αναζήτησης. Αυτή η διαδικασία όμως άρχισε να υφίσταται ένα συστηματικό spam με αποτέλεσμα οι μηχανές αναζήτησης να υποβαθμίσουν τη σημασία των meta tags.
Πια, συγκεκριμένα το title tag είναι το πιο σημαντικό meta tag για το SEO.
Κeywords – keywords – keywords
Υπάρχουν αδιαμφισβήτητα πολλές σελίδες οι οποίες σπαμμάρουν τις μηχανές αναζήτησης και τους χρήστες τους με keywords. Ένα παράδειγμα: « Ο Σάκης ο Υδραυλικός είναι ο καλύτερος υδραυλικός στην Αθήνα και σου λύνει ότι πρόβλημα έχεις στα υδραυλικά του σπιτιού σου, της επιχείρησης σου. Κάλεσε τώρα τον Σάκη τον Υδραυλικό πριν να είναι πολύ αργά.»
Η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης εκτοξεύει την κατάταξη της ιστοσελίδας
Η πιο γνωστή συνομωσία θεωρίας γύρω από το SEO είναι ότι ξοδεύοντας σε διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης (π.χ. pay per click) εξασφαλίζεται μια υψηλότερη θέση εμφάνισης στα αποτελέσματα που επιστρέφουν οι μηχανές αναζήτησης. Δεν έχει αποδειχτεί ποτέ ούτε μετά από εκτεταμένες έρευνες ότι η πληρωμένη διαφήμιση μπορεί να επηρεάσει θετικά το SEO. Οι γνωστές μηχανές αναζήτησης – Google, Bing & Yahoo! - έχουν δημόσια τραβήξει διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στην πληρωμένη διαφήμιση και την οργανική αναζήτηση…Όσο αυτό ισχύει όλα τα άλλα παραμένουν μύθοι.
Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.
Πηγή: Moz