Skip to the content

Το περιεχόμενο που πρέπει να έχει κάθε website τοπικής επιχείρησης

Το περιεχόμενο που πρέπει να έχει κάθε website τοπικής επιχείρησης

Tο περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς! Κανένας υποψήφιος αγοραστής δεν επισκέπτεται ένα website τοπικής επιχείρησης για να περάσει το χρόνο του, ψάχνει να βρει πληροφορίες που θα τον οδηγήσουν να πάρει μία απόφαση αγοράς.  Τι πρέπει όμως να περιέχει το website μιας τοπικής επιχείρησης; Δες παρακάτω.

1. Όνομα – Διεύθυνση - Τηλέφωνο

Τα τρία πιο σημαντικά στοιχεία περιεχομένου που πρέπει να έχει το website σου: το όνομα της εταιρείας σου, τη διεύθυνσή σου και τον αριθμό τηλεφώνου σου.  Βεβαιώσου ότι είναι σε εξαιρετικά εμφανές σημείο  και όχι σε κάποια εικόνα που μπορεί να μην φορτώσει άμεσα για οποιοδήποτε λόγο ή σε προβληματική μορφή όπως το Flash.

Βάλε αυτές τις πληροφορίες στην Κεντρική σελίδα, στο επάνω μέρος της σελίδας “Επικοινωνήστε μαζί μας”, καθώς και στο footer όλου του website για να μπορεί κανείς να τις εντοπίσει άμεσα. Βεβαιώσου επίσης ότι σε όλα τα σημεία που αναγράφονται οι πληροφορίες αυτές είναι οι σωστές!

2. Ξεκάθαρη πληροφόρηση στην Κεντρική σελίδα

Η κεντρική σελίδα του website σου πρέπει να απευθύνεται τόσο σε όσους βιάζονται να βρουν πληροφορίες όσο και σε όσους θέλουν να κάνουν έρευνα, άρα χρειάζονται περισσότερες λεπτομέρειες.

Για τους πρώτους, η κεντρική σελίδα θα πρέπει να δίνει πληροφορίες ώστε να κατανοήσουν εύκολα την επιχείρησή σου με μια ματιά και να επικοινωνήσουν μαζί σου αμέσως.

Για τους δεύτερους, η αρχική σελίδα θα πρέπει να προσφέρει σαφή πλοήγηση, περιεχόμενο που βασίζεται στο τι θα ήθελε να μάθει ο καταναλωτής και παρότρυνση για περαιτέρω διερεύνηση άλλων σελίδων του website. Προσπαθούν να γνωρίσουν καλύτερα την επιχείρησή σου πριν την επιλέξουν για μια συναλλαγή και έτσι πρέπει να τους δώσεις τον τρόπο να το κάνουν.

Συμβουλή: Μην σκέφτεσαι την αρχική σου σελίδα ως στατική. Άλλαζε το περιεχόμενό σου τακτικά και παρακολούθησε πώς αυτό επηρεάζει την επισκεψιμότητα  ή/και την αύξηση πωλήσεων.

3. Περιγραφές προϊόντων / υπηρεσιών

Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις πρέπει να αφιερώνουν μια μοναδική σελίδα περιεχομένου σε κάθε σημαντικό προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρουν. Αυτές οι σελίδες μπορούν να περιλαμβάνουν:

  • Μια λεπτομερή κειμενική περιγραφή
  • Εικόνες ή βίντεο αν υπάρχουν
  • Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις
  • Τεχνικές προδιαγραφές
  • Αναφορά σε εγγυήσεις
  • Διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές (βραβεία, χαμηλότερη τιμή, περιβαλλοντικά πρότυπα, υποστήριξη καθ 'όλη τη διάρκεια ζωής, κ.λπ.)
  • Τυχόν κριτικές για υπηρεσία ή το προϊόν (reviews)

4. Call to actions (παρότρυνση για δράση)

Τα Call to actions είναι απαραίτητα για κάθε website και η έλλειψή τους αποτελεί χαμένη ευκαιρία. Η ευκολία στο να τα δει κανείς και η σαφήνεια στο τι παροτρύνουν το χρήστη να κάνει, αποτελούν βασικές αρχές για την επιτυχία τους. Για μια τοπική επιχείρηση, τα call to actions σε διάφορες σελίδες του website μπορούν να καλούν τους χρήστες να:

  • Πάνε στην επιχείρηση / κατάστημα
  • Τηλεφωνήσουν στην επιχείρηση
  • Συμπληρώσουν μια ηλεκτρονική φόρμα
  • Κάνουν live chat με έναν εκπρόσωπο
  • Εγγραφούν σε ένα newsletter
  • Ακολουθήσουν την επιχείρηση στα Social Media
  • Παρακολουθήσουν μια εκδήλωση στο κατάστημα

5. Επικοινωνήστε μαζί μας

Σε αυτήν την απίστευτα σημαντική σελίδα, το περιεχόμενο πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Όνομα – Διεύθυνση – Τηλέφωνο σε ξεκάθαρο σημείο
  • Όλες τις υποστηριζόμενες μεθόδους επικοινωνίας (ηλεκτρονικές φόρμες, email, fax, ζωντανή συνομιλία (live chat), ανοιχτή τηλεφωνική γραμμή κ.λπ.)
  • Λίστα, χάρτη και οδηγίες πρόσβασης για κάθε κατάστημα αν είναι πολλά
  • Χαρακτηριστικά όπως η διαθεσιμότητα στάθμευσης
  • Ώρες λειτουργίας
  • Αποδεκτοί τρόποι πληρωμής (μόνο μετρητά, κάρτες κ.λπ.)
  • Social media σύνδεσμοι

6. Συχνές ερωτήσεις

Το περιεχόμενο της σελίδας “Συχνές Ερωτήσεις” εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς. Είναι προφανές ότι θα πρέπει να απαντά σε ερωτήσεις που έχεις δει ότι σου ζητήθηκε από τους πραγματικούς πελάτες σου να απαντήσεις, αλλά μπορεί επίσης να είναι μια σελίδα πλούσια σε λέξεις-κλειδιά (SEO).

Βεβαιώσου ότι η σελίδα “Συχνές Ερωτήσεις” μπορεί να δώσει σε πιθανούς πελάτες σου την πληροφορία που ψάχνουν, καθώς και ότι περιέχει ένα σύνδεσμο για τη σελίδα “Επικοινωνήστε μαζί μας” για την περίπτωση που δεν βρήκαν αυτό που ψάχνουν.

7. Σχετικά με εμάς

Για τον πελάτη που βρίσκεται σε έρευνα, η σελίδα αυτή μπορεί να βοηθήσει στην απόφαση αγοράς, εάν έχει να πει μια ιστορία που θα αποδεικνύει ότι η υπηρεσία ή το προϊόν σου μπορεί να ικανοποιήσει τις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες του. Η σελίδα "Σχετικά με εμάς" μπορεί να πει την ιστορία της επιχείρησης αλλά μπορεί επίσης να πει και γιατί οι καταναλωτές σε έχουν επιλέξει.


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή: Moz

(2 Αξιολογήσεις)