Skip to the content

9 tips για να “απογειώσεις” τη διαφήμισή σου στο Facebook

9 tips για να “απογειώσεις” τη διαφήμισή σου στο Facebook

Οι διαφημίσεις του Facebook έχουν γίνει ο πιο trendy-δημοφιλής τρόπος προώθησης μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Και αυτό γιατί εξελίσσεται και ανανεώνεται συνέχεια ώστε να καλύπτει της ανάγκες κάθε επιχείρησης με ελάχιστο κόστος, ανεξαρτήτου μεγέθους. Εκεί που νόμιζες ότι έχεις μάθει να χειρίζεσαι το πιο δημοφιλές εργαλείο marketing του διαδικτύου, το Facebook έρχεται για να στα ανατρέψει όλα… ευχάριστα!

Ακολουθούν 9 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να κάνεις πιο αποδοτικές τις καμπάνιες σου στο Facebook, που μπορεί να μην είχες σκεφτεί:

1. Προσάρμοσε την προβολή σου ανάλογα την εποχή
Ο πιο σημαντικός παράγοντας που διαμορφώνει το κόστος (bid) μιας διαφήμισης είναι η εποχικότητα, δηλαδή το πόσοι διαφημίζονται σε μια συγκεκριμένη αγορά στόχο, μια δεδομένη χρονική στιγμή. Έτσι, μην παραξενευτείς αν π.χ. τα Χριστούγεννα οι διαφημίσεις σου σού κοστίσουν λίγο παραπάνω. Προσάρμοσε την στρατηγική σου αναλόγως.

2. Διαφοροποίησε την στρατηγική σου ανάλογα με το μέσο που προβάλλεσαι
Το Facebook παρέχει την δυνατότητα προβολής αυτόματα σε όλες τις συσκευές, ωστόσο οι χρήστες που χρησιμοποιούν περισσότερο τις κινητές συσκευές τους, έχουν διαφορετική συμπεριφορά από αυτούς που χρησιμοποιούν το PC τους. Έτσι θα ήταν καλύτερα να δημιουργείς καμπάνιες για κάθε τύπο συσκευής.

3. Μείωσε το κείμενο στις φωτογραφίες που χρησιμοποιείς
Όσο περισσότερο κείμενο χρησιμοποιείς τόσο μειώνεται η διεισδυτικότητα (Reach) των καμπανιών σου. Το Facebook κατηγοριοποιεί την αναλογία εικόνας-κειμένου σε “οκ”, “χαμηλή”, “μέτρια” και “υψηλή”. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βρεις… μια εικόνα που θα ισούται με χίλιες λέξεις, για να περάσεις το μήνυμα σου.

4. Ανανέωνε τα κείμενα και τις φωτογραφίες σου συχνά
Εάν δεν έχεις προσαρμόσει την συχνότητα εμφάνισης των διαφημίσεων σου σε κάθε χρήστη, θα πρέπει να ανανεώνεις συχνά τα κείμενα και τις φωτογραφίες σου για να μην σε βαριούνται οι χρήστες και αποθαρρύνονται να αγοράσουν ή να σε καλέσουν.

5. Να αφιερώνεις χρόνο στην ανάλυση των στατιστικών για να βελτιστοποιείς τη στόχευσή σου
Διαβάζοντας τα στατιστικά στοιχεία των καμπανιών σου θα μάθεις περισσότερα πράγματα για την συμπεριφορά του κοινού σου και των πελατών σου. Έτσι, θα βρεις και τους κατάλληλους τρόπους να κάνεις τις καμπάνιες σου πιο αποδοτικές.

6. Χρησιμοποίησε τη δυνατότητα στόχευσης παρόμοιων κοινών με το κοινό-στόχο σου
Μέσω του Facebook έχεις την δυνατότητα να στοχεύσεις κοινό με παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτό που θεωρείς εσύ πως είναι το κοινό-στόχος σου. Έτσι θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα σε χαμηλότερο κόστος.

7. Μην προβάλλεσαι σε website (audience network) που δεν θες
Μπορείς να αποκλείσεις συγκεκριμένα website ή και ολόκληρες κατηγορίες (τζόγος, γνωριμιών, ροζ κτλ.) από το δίκτυο των websites που προβάλλεται η διαφήμιση σου (Facebook audience network).

8. Μην χρησιμοποιείς Video αν αυτό που θέλεις είναι κυρίως clicks
Ο ιδανικότερος τρόπος για να περάσεις το μήνυμα σου είναι με ένα Video, με τα οποία οι χρήστες αλληλεπιδρούν περισσότερο κάνοντας like ή σχολιάζοντας. Αν όμως ο στόχος σου είναι τα clicks, μια Video διαφήμιση θα σου κοστίσει πιο ακριβά.

9. Αν επιλέγεις να αλλάζεις εσύ το bid σου (ποσό που είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις) χειροκίνητα, προσάρμοζε το συχνά ανάλογα με τα αποτελέσματα.
Οι συνθήκες στην αγορά αλλάζουν διαρκώς, το ίδιο bid δεν θα σου αποδίδει πάντα. Έχεις στα χέρια σου ένα πανίσχυρο εργαλείο για την επιχείρηση σου, δεν φτάνει όμως αυτό. Πρέπει να ενημερώνεσαι συνέχεια και να κάνεις ανάλογες κινήσεις, για να βρίσκεσαι πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.

 

Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή: Entrepreneur

(2 Αξιολογήσεις)