Skip to the content

Επιλέγεις μόνο την πρώτη θέση στην διαφήμιση της Google; Ξανασκέψου το!

Επιλέγεις μόνο την πρώτη θέση στην διαφήμιση της Google; Ξανασκέψου το

Κατά αρχήν είναι εξαιρετικά σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε ότι η κατάταξη των Google AdWords διαφημίσεων σου εξαρτάται μόνο από τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες θα επιλέξεις να διαφημιστείς, τα χρήματα που είσαι διατιθέμενος να δώσεις για αυτές (max bid) και από το Quality Score (ποιοτικά χαρακτηριστικά website, διαφημιστικό κείμενο, κ.ο.κ.) της διαφήμισης σου.

Επιλέγοντας να στοχεύσεις μόνο την πρώτη θέση στις AdWords διαφημίσεις, σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζεις τον αλγόριθμο κατάταξης της Google. Το μόνο που καταφέρνεις είναι να μην εμφανίζεται καθόλου η διαφήμισή σου όταν ο αλγόριθμος σε κατατάσσει κάτω από την πρώτη θέση.  Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως έρευνα ή/και ένδειξη που να επιβεβαιώνει ότι η πιθανότητα να κερδίσεις πελάτες από επισκέψεις που προέρχονται από την 1η θέση των AdWords διαφημίσεων, είναι μεγαλύτερη από τις επισκέψεις που προέρχονται από click σε κατώτερες θέσεις διαφήμισης.

Τι επιπτώσεις έχει όμως η επιλογή της πρώτης θέσης στις AdWords διαφημίσεις, για εσένα;

  1. Για να καταταγείς στην πρώτη θέση, θα πρέπει να αυξήσεις το ποσό των χρημάτων που είσαι διατεθειμένος να δώσεις για κάθε click, με αποτέλεσμα να πάρεις λίγα κλικ για τα χρήματά που ξοδεύεις και άρα να έχεις λιγότερες ευκαιρίες για καινούριους πελάτες.
  2. Καθώς χρεώνεσαι ακριβότερα για το κάθε click και τα διαθέσιμα χρήματα είναι περιορισμένα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τελειώνει γρήγορα το budget σου, με αποτέλεσμα να μην εμφανίζεσαι σε όλες τις αναζητήσεις των χρηστών. Άρα και πάλι, μειώνεις τις ευκαιρίες για να αποκτήσεις καινούριους πελάτες.
  3. Αν βρεθεί κάποιος που είναι διατεθειμένος να πληρώσει περισσότερα από εσένα για την πρώτη θέση με budget που υπερκαλύπτει την ζήτηση τότε η δική σου διαφήμιση δεν θα εμφανισθεί ποτέ!

Τελικός στόχος κάθε επιχείρησης θα πρέπει να είναι να λάβει τα περισσότερα κλικ (επισκέψεις στο site) ώστε να μεγιστοποιήσει την πιθανότητα να φέρει καινούριους πελάτες.


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

(10 Αξιολογήσεις)