Τι κάνει ένα Facebook post ελκυστικό
Έρευνα της BuzzSumo, ανέλυσε 800.000.000 δημοσιεύσεις-αναρτήσεις (posts) του 2016 για να μετρήσει την συνολική τους διαδραστικότητα (engagement) μέσα από τις κοινοποιήσεις (shares), τα “Μου αρέσει” (likes) και τα σχόλια (comments) χρηστών. Με τον όρο διαδραστικότητα εννοούμε πόσο και πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με ένα συγκεκριμένο post.
Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι:
- Ερωτήσεις, φωτογραφίες και video ήταν πιο διαδραστικά από οποιαδήποτε άλλη μορφή ανάρτησης, με τα video να κοινοποιούνται περισσότερο
- Η ημέρα που παρατηρήθηκε η περισσότερη διαδραστικότητα ήταν η Κυριακή
- Υπήρχε περισσότερη διαδραστικότητα όταν υπήρχαν λιγότερες αναρτήσεις στο Newsfeed-Αρχική σελίδα (Home) των χρηστών, κάνοντας τις μεταμεσονύχτιες ώρες τις πιο διαδραστικές για τους περισσότερους
- Αναρτήσεις με λιγότερο από 50 χαρακτήρες ήταν πιο διαδραστικές από μεγαλύτερες αναρτήσεις
- Αν η ανάρτηση περιείχε κάποιο link που παρέπεμπε σε σελίδα εκτός Facebook, οι χρήστες αλληλεπιδρούσαν περισσότερο με αυτήν, αν το link οδηγούσε σε μεγαλύτερο άρθρο
- Εικόνες οι οποίες είχαν αναρτηθεί απευθείας στο Facebook και όχι μέσω Instagram ήταν πιο διαδραστικές από φωτογραφίες που είχαν αναρτηθεί στο Facebook μέσω του Instagram
Καταλήγοντας, η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις για την επιχείρηση σου είναι μαζί με τα παραπάνω, να λάβεις υπόψη σου:
- Το κοινό και τους φίλους (friends) της επιχείρησης σου στο Facebook
- Το προϊόν και τις υπηρεσίες σου
- Τους στόχους σου
Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.
Πηγή: BuzzSumo
comments powered by Disqus