Skip to the content

Βασικοί δείκτες μέτρησης στα Google Analytics

Βασικοί δείκτες μέτρησης στα Google Analytics

Τα Google Analytics αποτελούν ένα δυνατό εργαλείο για τις ιστοσελίδες των επιχειρήσεων. Με βάση τους στόχους της επιχείρησής σου, μπορείς να παρακολουθείς και να αναλύεις τους δείκτες/μετρήσεις κλειδιά. Οι δείκτες που έχουν αξία από site σε site διαφέρουν. Παρακάτω καταγράφουμε κάποιους από τους πιο βασικούς:  

  • Περίοδος σύνδεσης (Session): Μια περίοδος σύνδεσης είναι μια ομάδα αλληλεπιδράσεων που πραγματοποιούνται στο website σας σε ένα δεδομένο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, μία περίοδος σύνδεσης μπορεί να περιέχει πολλές προβολές οθονών ή σελίδων, συμβάντα, κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Προβολή σελίδας (Pageview): Ένα στιγμιότυπο μιας σελίδας που φορτώνεται (ή φορτώνεται εκ νέου) από ένα πρόγραμμα περιήγησης. Οι Προβολές σελίδων (Pageviews) είναι μια μέτρηση που ορίζεται ως ο συνολικός αριθμός σελίδων που προβλήθηκαν.
  • Μέση διάρκεια περιόδου σύνδεσης: Η μέση διάρκεια περιόδου σύνδεσης είναι η συνολική διάρκεια όλων των περιόδων σύνδεσης (σε δευτερόλεπτα) προς τον αριθμό περιόδων σύνδεσης.
  • Πηγή (Traffic source): η προέλευση της επισκεψιμότητάς σας, όπως μηχανή αναζήτησης (για παράδειγμα, google) ή μία ιστοσελίδα (com).
  • Μέσο (Channel): η γενική κατηγορία της πηγής, για παράδειγμα, οργανική αναζήτηση (οργανική), πληρωμένη αναζήτηση με κόστος ανά κλικ (cpc), παραπομπή ιστού (παραπομπή).
  • Bounce rate: Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι το ποσοστό περιόδων σύνδεσης κατά τις οποίες ο χρήστης αποχώρησε από τον ιστότοπό σας, από τη σελίδα εισόδου χωρίς να αλληλεπιδράσει με τη σελίδα. Υπάρχουν μια σειρά από παράγοντες που συμβάλλουν σε ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης. Για παράδειγμα, οι χρήστες ενδέχεται να αποχωρήσουν από τον ιστότοπό σας από τη σελίδα εισόδου, αν υπάρχουν θέματα με τη σχεδίαση ή τη χρηστικότητά του . Εναλλακτικά, οι χρήστες μπορεί επίσης να αποχωρήσουν από το website σας μετά από την προβολή μιας μεμονωμένης σελίδας, αν βρήκαν τις πληροφορίες που χρειάζονται σε αυτήν τη σελίδα και δεν έχουν ανάγκη ή το ενδιαφέρον να επισκεφθούν άλλες σελίδες.
  • Μετατροπή (conversion): Μια δραστηριότητα που ολοκληρώθηκε στο διαδίκτυο ή εκτός σύνδεσης και η οποία είναι σημαντική για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Στα παραδείγματα περιλαμβάνονται μια εγγραφή που ολοκληρώθηκε για το ενημερωτικό δελτίο σας (μια μετατροπή στόχου) και μια αγορά (μια συναλλαγή, που ορισμένες φορές ονομάζεται μετατροπή ηλεκτρονικού εμπορίου). Οι μετατροπές μπορούν να είναι μείζονες μετατροπές ή μικρομετατροπές. Μια μείζων μετατροπή είναι συνήθως μια συναλλαγή αγοράς που ολοκληρώθηκε. Αντίθετα, μια μικρομετατροπή είναι μια δραστηριότητα που ολοκληρώθηκε, όπως μια εγγραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία υποδεικνύει ότι ο χρήστης κινείται προς μια μείζονα μετατροπή.

Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή: LinkedIn

(2 Αξιολογήσεις)
comments powered by Disqus