Skip to the content

Google My Business: τι είναι και τι μπορεί να κάνει για την επιχειρησή σου

Google My Business: τι είναι και τι μπορεί να κάνει για την επιχειρησή σου

Τι είναι το Google My Business;
Το Google My Business είναι η πλατφόρμα της Google με καταχωρήσεις, κυρίως μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την προβολή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.


Πώς θα φτιάξω τo Google My Business προφίλ της επιχείρησης μου;
Μέσα από μια διαδικασία δημιουργείς το προφίλ της επιχείρησης σου με όλα τα απαραίτητα στοιχεία (προϊόν/ υπηρεσία, διεύθυνση, τηλέφωνο, φωτογραφία, ώρες λειτουργίας κ.τ.λ.) και διεκδικείς την επίσημη Google My Business καταχώρηση της επιχείρησης σου (Claim my business listing). Μία Google My Business καταχώρηση μπορεί να έχει έναν μόνο ιδιοκτήτη.


Πώς θα προβάλλεται η επιχείρηση μου μέσω του Google My Business;
Έτσι, σε αναζήτηση χρηστών στο Google για υπηρεσίες ή προϊόντα, η Google θα εμφανίσει μια σελίδα αποτελεσμάτων με σχετικές επιχειρήσεις συμπεριλαμβάνοντας το/ τα Google My Business προφίλ με δύο τρόπους:

  1. Google local pack: πάνω από την γνωστή λίστα αποτελεσμάτων, εμφανίζει στο επάνω κεντρικό μέρος της σελίδας μια λίστα με τα 2-3 πιο επιμελημένα Google My Business προφίλ σε χάρτη (Google Maps) και με κριτικές, αν υπάρχουν.




  2. Google My Business: στο δεξί επάνω μέρος της σελίδας και σε περίοπτη θέση, εμφανίζει ένα μόνο Google My Business προφίλ, το πιο επιμελημένο κατά τα κριτήρια της Google, σε χάρτη και με κριτικές, αν υπάρχουν.

 

Κριτήρια κατάταξης αποτελεσμάτων αναζήτησης:

  • Σχετικότητα: Κατά πόσο η επιχείρηση σου ταιριάζει στην ερώτηση-αναζήτηση του χρήστη. Για αυτό πρέπει να συμπληρώνονται όλα τα στοιχεία της επιχείρησης σου λεπτομερώς και με προσοχή.

  • Απόσταση: Απλό όσο ακούγεται… Το κατά πόσο η επιχείρηση σου είναι γεωγραφικά κοντά με τον χρήστη ή ανάλογα τα κριτήρια που έχει θέσει.

  • Δημοτικότητα: το κατά πόσο γνωστή είναι η επιχείρηση σου στο internet. Η Google συλλέγει δεδομένα από όλο το διαδίκτυο ψάχνοντας μέσα από άρθρα, άλλα links, καταλόγους, κριτικές, Social Media κ.τ.λ.

Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

(4 Αξιολογήσεις)