Skip to the content

Πώς να προβάλλετε & να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο Facebook

Πώς να προβάλλετε & να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο Facebook

Η επαγγελματική σας σελίδα στο Facebook είναι ένα σημαντικό μέρος της ταυτότητάς σας ως επιχείρηση. Γι’ αυτό και η δημιουργία της πια κρίνεται απαραίτητη, αν θέλετε να γίνετε γνωστοί και στη συνέχεια να έχετε και κάποια κέρδη! Η σελίδα αυτή συγκεντρώνει likes, δηλαδή μία online κοινότητα fans και μελλοντικών πελατών και τους ενημερώνει για ό,τι εσείς πιστεύετε ότι πρέπει να γνωρίζουν για σας. Πώς γίνεται να συγκεντρωθούν τα likes που λέγαμε; Η απάντηση σε αυτό είναι «μέσω της προώθησης της σελίδας αυτής», δηλαδή μέσω της διαφήμισης. Θα σας τα αναλύσουμε όλα παρακάτω! Η δυνατότητα που σας δίνεται να προβάλλετε και να προωθήσετε την επιχείρησή σας μέσω του Facebook είναι σημαντική και μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα, αρκεί να ξέρετε πώς να το κάνετε σωστά! Το Vrisko.gr παρέχει υπηρεσίες προβολής και διαφήμισης μέσω social media (δείτε εδώ: advertising.vrisko.gr). Και (επειδή ξέρει) σας δίνει μερικές οδηγίες!  1.    Πώς να δημιουργήσετε μια τεχνικά και εικαστικά άρτια Facebook σελίδα για την επιχείρησή σας Η δημιουργία μιας business σελίδας στο Facebook απαιτεί μεγάλη προσοχή. Η σελίδα σας αυτή θα είναι ένας από τους τρόπους που μπορείτε να προβάλλετε την επιχείρησή σας στο κοινό. Σίγουρα δεν αρκεί, γιατί η κύρια ταυτότητά σας είναι το website σας, ωστόσο είναι κάτι που πρέπει όλες οι επιχειρήσεις να έχουν! Αφού την δημιουργήσετε, μέσα από την αντίστοιχη εντολή για δημιουργία σελίδας, χρειάζονται τα παρακάτω:

  • Φωτογραφία προφίλ με το λογότυπο της επιχείρησης και cover photo στις σωστές διαστάσεις
  • Τοποθέτηση της επιχείρησης στο χάρτη
  • Προσθήκη στοιχείων επικοινωνίας
  • Δημιουργία albums με φωτογραφικό υλικό από τον χώρο, τα events, το προσωπικό κ.α.

2.    Πώς να διαχειριστείτε σωστά τη Facebook σελίδα της επιχείρησής σας Σημασία δεν έχει μόνο η δημιουργία, αλλά και η διαχείριση της σελίδας που έχετε ήδη δημιουργήσει. Άλλωστε, μια λάθος διαχείριση μπορεί να κουράσει ή να δυσαρεστήσει τους fans σας και να τους οδηγήσει στο να πάρουν πίσω το like τους!

  • Αναρτήστε τακτικά posts, 2-3 φορές την εβδομάδα ή και περισσότερο ανάλογα με το engagement (αλληλεπίδραση του κοινού σας με τα posts, δηλαδή comments, likes, shares).
  • Απαντάτε σε σχόλια και inbox το συντομότερο δυνατόν.
  • Μην σβήνετε ποτέ σχόλια, εκτός αν έχουν υβριστικό περιεχόμενο. Ένα απλώς αρνητικό σχόλιο πρέπει να απαντηθεί! Επίσης μπορείτε να το κρύψετε, ώστε να το βλέπει μόνο αυτός που το έγραψε και οι φίλοι του.

3.    Πώς να προωθήσετε τη Facebook σελίδα της επιχείρησής σας Η προώθηση της επαγγελματικής σας Facebook σελίδας, μέσω διαφημιστικών ενεργειών, είναι πολύ σημαντική, γιατί είναι ένας τρόπος να φέρετε το κοινό στη σελίδα αυτή (μέσω των likes) και να αλληλεπιδράσετε μαζί του, με απώτερο σκοπό οι πιστοί σας αυτοί fans να γίνουν πελάτες. Τα βήματα για τη δημιουργία μία διαφημιστικής καμπάνιας είναι τα ακόλουθα:

  • Επιλογή σωστών και emotional (αν αυτό χρειάζεται) εικαστικών που θα προσελκύουν το κοινό
  • Παραλλαγές διαφημιστικών κειμένων και φωτογραφιών, ώστε το Facebook να επιλέξει ποιος συνδυασμός έχει καλύτερη απόδοση και να πουσάρει περισσότερο αυτόν
  • Στόχευση του κοινού στο οποίο απευθύνεστε, με δημογραφικά κριτήρια αλλά και με βάση τα ενδιαφέροντά του
  • Τοποθέτηση budget που επιθυμείτε να διαθέσετε και διάρκειας που θέλετε να «τρέξει»

4.    Πώς να διαχειριστείτε την διαφημιστική καμπάνια που έχετε δημιουργήσει Δημιουργήσατε τη διαφημιστική σας καμπάνια, όμως αυτό δεν είναι αρκετό. Η καμπάνια αυτή που φτιάξατε για την προώθηση της Facebook σελίδας της επιχείρησής σας πρέπει να παρακολουθείται, αν είναι δυνατόν σε καθημερινή βάση! Και ίσως χρειαστεί να:  

  • Προσθέσετε νέες παρόμοιες διαφημίσεις με άλλες εικόνες, φωτογραφίες και στόχευση
  • Τροποποιήσετε αυτές που «τρέχουν» ήδη
  • Αυξήσετε το  budget
  • Επεκτείνετε ή μικρύνετε τη διάρκεια
  • Σταματήσετε διαφημίσεις που δεν έχουν καλή απόδοση

  Προσοχή: Η διαφημιστική ενέργεια για την προώθηση της επιχείρησής σας δεν θεωρείται ολοκληρωμένη, αν δεν παρακολουθείτε τα στατιστικά στοιχεία (insights) που δείχνουν την πορεία και τελικά την απόδοσή της!    


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή:

(1 Αξιολογήσεις)