Skip to the content

Έχεις εταιρική σελίδα στο Facebook; Κάνε τα σωστά updates και κέρδισε περισσότερους φίλους!

Έχεις εταιρική σελίδα στο Facebook; Κάνε τα σωστά updates και κέρδισε περισσότερους φίλους!

Θα ήθελες με κάθε ανάρτηση ή update που κάνεις στο Facebook να γίνεται συζήτηση για την εταιρεία σου και η επισκεψιμότητα της σελίδας σου να αυξάνεται; Δημιουργώντας προσεκτικά το κατάλληλο update μπορείς να στοχεύσεις καλύτερα το κοινό σου, να κάνεις τη σελίδα σου πιο χρήσιμη και ελκυστική για τους φίλους σου και τελικά να προσελκύσεις περισσότερους χρήστες-πιθανούς πελάτες.

Ώρα λοιπόν να βάλεις λίγο «αλατοπίπερο» στις αναρτήσεις σου, γνωρίζοντας πάντα πως το να δημιουργείται «θόρυβος» (σχολιασμός, «likes», «shares») γύρω από τα updates σου αυξάνει την ορατότητά τους στο homepage των χρηστών, μέσω του αλγόριθμου EdgeRank. Χωρίς ένα καλό σκορ στο EdgeRank, ό,τι «ανεβάζεις» δεν θα φαίνεται στο «Top Stories» των φίλων σου τόσο συχνά και είναι πιθανό ακόμα και να… ξεχάσουν ότι υπάρχει η σελίδα σου... Για να επιτύχεις λοιπόν ένα υψηλό σκορ στο EdgeRank, πρέπει να κάνεις το post σου όσο πιο «δελεαστικό» γίνεται για το κοινό σου. Ένα post που θα τραβήξει αμέσως «likes», «comments» και «shares» θα «ανέβει» πιο ψηλά σε σχέση με κάποιο άλλο που δεν θα έχει καθόλου αντίκτυπο. Πως κάνουμε λοιπόν ένα status update όσο πιο δελεαστικό γίνεται; Διάβασε τα παρακάτω 7 tips αλλά ακολούθησέ τα με εγκράτεια, γιατί αν τα κάνεις όλα μαζί, κινδυνεύεις να κουράσεις τους φίλους σου και να έχεις τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα…

1. Βρες το σωστό… timing Προγραμμάτισε τα post σου να εμφανίζονται τις ώρες που είναι πιθανότερο να τα διαβαστούν και να τα σχολιαστούν. Πλέον, το Facebook σου επιτρέπει να προγραμματίσεις όσα updates θέλεις και να εμφανιστούν την ώρα που θα επιλέξεις εσύ. Τα updates σου είναι φυσικά καλύτερο να «ανέβουν» στη σελίδα σου όταν οι περισσότεροι από τους followers σου είναι online. Πειραματίσου κατά τη διάρκεια της ημέρας για να βρεις ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για να ανεβάζεις τα posts σου και προγραμμάτισέ τα πατώντας το εικονίδιο με το ρολόι που θα βρεις κάτω αριστερά από το πλαίσιο κειμένου του status update.

facebook

2. Πρόσθεσε tags Όταν κάνεις αναφορά (tag) σε κάποιους από τους φίλους της σελίδας σου ή σε άλλες σελίδες, είναι σαν να τους προκαλείς να σχολιάσουν ή να μοιραστούν το post σου. Το να κάνεις κάποια άλλη σελίδα με πολλούς followers tag, είναι βέβαια και πολύ χρήσιμο, από την άποψη πως θα δει σίγουρα το post σου ο διαχειριστής της και αν τον ενδιαφέρει, θα το μοιραστεί με τους δικούς του followers. Για να κάνεις αναφορά σε άλλες σελίδες στο Facebook, πρέπει να την κάνεις πρώτα «like», ώστε να είσαι σίγουρος πως όταν γράψεις το σύμβολο «@» θα εμφανιστεί στη λίστα σου.

3. Βάλε την τοποθεσία σου Η αναφορά στην τοποθεσία σου, μπορεί να προσθέσει μία ωραία «πινελιά» σε ένα κατά τα άλλα «ξερό» post. Για να προσθέσεις την τοποθεσία σου, κάνε κλικ στο μικρό εικονίδιο με την στρογγυλή πινακίδα κάτω δεξιά από το κουτί του κειμένου. Για γενικά status updates, βάλε την πόλη στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρησή σου και θα δεις να εμφανίζεται ένας μικρός χάρτης μαζί με το εικονίδιο που θα δείχνει την έδρα σου. Επίσης, το Facebook σου επιτρέπει να προσθέσεις αντί της πόλης σου, μία περιοχή, μαγαζί ή ακόμα και κάποιο event ως ένδειξη τοποθεσίας.

facebook

4. Κάνε αναφορά σε συγκεκριμένο υποκατάστημα Πλέον στο Facebook μπορείς να διαφημίσεις πολλά υποκαταστήματα, μέσω μίας και μόνο σελίδας, καθώς έχεις την επιλογή να εμφανιστεί το post σου σε συγκεκριμένη περιοχή ή πόλη. Για παράδειγμα, αν μόλις άνοιξες ένα υποκατάστημα στην Πάτρα, μπορούν να δουν updates για το συγκεκριμένο κατάστημα μόνο οι Πατρινοί, δηλαδή το κοινό σου. Για να το κάνεις αυτό, πρέπει να αλλάξεις την ένδειξη «Ρublic», κάτω από το update σου και να επιλέξεις την πόλη/νομό/ περιοχή που θέλεις μέσα από το «Location / Language».

facebook

5. «Μίλησε» στη γλώσσα των φίλων σου Μέσα από την παραπάνω επιλογή για την τοποθεσία, μπορείς να επιλέξεις και τη γλώσσα την οποία θέλεις να μιλάει το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι, πράγμα εξαιρετικά χρήσιμο, αν ανεβάζεις post σε μία ή παραπάνω γλώσσες για διαφορετικό κοινό (πχ αν έχεις κάποιο e-shop και θέλεις να αναφερθείς σε ελληνόφωνο και αγγλόφωνο κοινό). 6. Πρόσθεσε φωτογραφίες και βίντεο Μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις και είναι πολύ πιο πιθανό να τραβήξει το κοινό σου ένα post με περιεχόμενο εικόνας ή ήχου από ένα απλό update. 7. Δώσε έμφαση στα καλύτερά σου! Μπορείς με δύο τρόπους να τονίσεις κάποιο post σου που θέλεις να τραβήξει πολλούς followers: είτε κάνοντας κλικ στο αστέρι πάνω από το δημοσιευμένο post («highlight»), είτε «καρφιτσώνοντάς» το («pin») στην κορυφή των αναρτήσεών σου. Για κάποιο περίεργο λόγο, δεν μπορείς και να κάνεις και highlight και καρφίτσωμα ταυτόχρονα σε ένα post.

facebook


Aν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το πώς να φτιάξεις ένα αποδοτικό website, ζήτησε τώρα να μιλήσεις με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο διαφήμισης του vrisko.gr.

Πηγή: Searchengineland

(8 Αξιολογήσεις)